Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Solucan yememizde bi sakınca var mı?

solucan

Şöyle söyleyeyim... Eğer yaşamanız buna bağlıysa, tabii ki solucan yiyebilirsiniz. Ama inanın, bunu her gün yapmak istemezsiniz.

Günün birinde solucan yiyecek olursanız, çok dikkatli davranmalısınız, çünkü solucanların midesinde pis şeyler olabilir (ne de olsa bütün gün toprağın altında kıpır kıpır oynuyorlar!) Onun için en iyisi solucanı pişirip yemek. İçine bir tutam da çam yaprağı atıp haşlarsanız azcık daha bişeye benzeyebilir.


Yediğim ilk solucanı hiç unutmam. Oracıkta dikilmiş, o uzun vıcık vıcık solucanı dişlerinin arasına kıstırıp, çiğ çiğ mideye indiren askeri hayretler içinde seyrediyordum. Kusmak üzereydim sıra bana geldiğinde galiba gerçekten kusmama ramak kalmıştı.

Ama biliyor musunuz, bunu yeterince çok yaparsanız ve yeterince açsanız, solucan yemek o kadar da zor gelmez. İşte yaşamın ve hayatta kalmanın gerçek sırrı: Eğer iradeniz yeterince güçlüyse, imkansızı başarmanın yolunu bulursunuz. Solucandan çıkaracağınız ders budur.
Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.