Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Counter-Strike Global Offensive Oyundan atma sorunu [ÇÖZÜLDÜ]


Böyle güzel oyunların en büyük özelliği zırt pırt oyundan atıp insanı kabız etmesi oluyor genelde. Şimdi size bu oyunun oyundan atma sorununun çözümünü paylaşacağım.

Öncelikle oyunu kapatın. Oyunun kurulu olduğu klasöre gelin. 'Steam_appid' dosyasının içine 740 yazıp salt okunur yapın. Sonra oyunun kurulu olduğu yerde bin adında klasör var onun içinde ''steamclient.dll'' adında dosya var onu silin oyun artık atmaz. Eğer atarsa Steam'dan oyunu ingilizce yapın.

oyunu online değil de botlarla oynamak için...

Diğer sorunlar için buraya tıklayarak bize ulaşın çözelim:Sorunlarınız için tıklayın
Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

13 ne yazmışlar?:

  1. Steamdan Nasıl ingilizce yapcaz?? olmuyor :@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun Klasörünün İçinde rev.ini Var Onu Masaüstüne At Orda Not Defteri İle Aç Laungage var Onu Turkish Yap Sonra Kaydet Oyunun Kurulu Olduğu Yere At.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Rusya tarafından Türkiye sunucuları engellendi yani Türkiye'den oynayamıyoruz artık maalesef.

      Sil
  3. Online oynamak istiyorsanız onu unutun gitsin silebilirsiniz ama ben normal kafama göre oynayacağım diyorsanız dursun :)

    YanıtlaSil
  4. abi bende %s hatası var nasıl dzelcek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim hatanın tam olarak ne olduğunu yazabilirsen ya da ekran görüntüsü alabilirsen daha ayrıntılı yardımcı olabilirim. %s diye bir hataya rastlamadım hiç.

      Sil
  5. Kardeşim ben play 'e ordanda find game yada off bot yada herhangi birine tıklıyorum direk atıyor hata falan vermeden masaüstüne yolluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Öncelikle oyunu kapatın. Oyunun kurulu olduğu klasöre gelin. 'Steam_appid' dosyasının içine 740 yazıp salt okunur yapın. Sonra oyunun kurulu olduğu yerde bin adında klasör var onun içinde ''steamclient.dll'' adında dosya var onu silin oyun artık atmaz. Eğer atarsa Steam'dan oyunu ingilizce yapın. " denediniz mi?

      Sil
    2. Ben de bir sorun yok kardeşim. http://www.intifada1453.org/counter-strike-global-offensive-online-full-turkce-indir.htm buradan torrent indirmeyi dene. Direkt çalışması lazım.

      Sil
  6. Kafama göre oynıcam diyorum ama oyunu açamadım bile :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam kardeşim, evet bende de aynı sorun var sanırım Türkiye üzerinden oynanmıyor artık

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.