Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En sevdiğim internet sözleri

Uzun uzuna araştırma yapıp ne kafa, ne göz yormaya hiç gerek yok. İnternetten seçtiğimiz Twitter, Facebook ve diğer sosyal medya sitelerinden (arakladığımız) sözleri derledik topladık. Parça parça ve zaman zaman da sitemizde yayınlayacağız. 

Bu arada artık sitemize katılımda bulunma vaktinizin geldiğini düşünüyorum. Hemen her gün buralardasınız. Yorum yazmayı unutmayın rica ediyorum, alttam çok basit yorum yazabilirsiniz. :)

Gelelim bu güzel komik ve eğlenceli sözlere. Şimdiden bi teşekkürü hakettik ama neyse başlıyoruz :P
(NOT: Koyu yazılan yerler cümlelerin başlangıcıdır, küçük bir tuyo :))
  1. Bulaşık yıkarken elindeki köpüğü üzerine silip sms'e cevap veren kız seviyordur.
  2. - Ben ayrılmak istiyorum.
    + Kaç parçaya ?
  3. Televizyonda dini kanalları geçince kendini günah işlemiş gibi hissedenler ?
  4. Kızların evde temizlik yaparken yaptığı bi topuz var, milyarlık kuaför gelse yapamaz.
  5. Eski sevgililer yıkılsın yerine avm yapılsın.
  6. Bi erkeğin ne kadar adam olduğunu öğrenmenin en basit yolu ona eski sevgilisini sormak, susuyorsa adamdır anlatıyorsa hiç adam olamamıştır. 
  7. +Ben gidiyorum
    - Nereye
    + Hoşuna ahahaa
    - Uğraşıyosun
    + Neye
    - Boşuna .
  8. + Aşkım , T.C kimlik numaranı verir misin ?
    - Neden aşkım ?
    + Nikah dairesine başvuracağım da. BAK BAK TEKLIFE BAK
  9. Müge Anlı ve Tuncay Şanlı evlense, anlı şanlı bi düğün olur .mk
  10. Hoşlantı 4 ay sürermiş, eğer 4 aydan sonra hala duygularınız sürüyorsa; aşıksınız, demekmiş..
  11. Türk erkekleri olarak bizde biliriz uçmayı, damdan dama atlayıp halkı kurtarmayı, süper kahraman olmayı ama işin içinde “tayt” var racona ters.
  12. En yakın arkadaşının başkasıyla takılmaya başlaması aldatılmaktan daha beter değil mi lan.
  13. -Ayrılalım
    +Ağzına bi vururum, olmayan beynine kan gitmez.
  14. Annemin o kadar yemek programı izleyip akşama yine makarna yapmasını çözemedim daha.
  15. Saklambaç oynarken ebe olan kişinin bizi karıştırması için T-Shirt'lerimizi değiştiren nesildik biz.
  16. - Adın ne ?
    + Pablo antonio Diego jose Suarez De Maria.
    - İnsallah canım ya her şeyin hayırlısı
  17. Küçükken kaybolduğumda "annen nerde senin oğlum?" diyen adamı bıçaklamıştım. Sana ne lan benim annemden?
Tamam şimdilik bu kadar yeterli. HADİ SİZ DE EN SEVDİĞİNİZ EN AZ 1 SÖZÜ YORUMA :)
Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.