Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram ve Twitter Sınırsız Unfollow Uygulaması

Herkese merhabalar.
Normal şartlar altında bloğumuza mizah dışı içerikler eklememem gerekiyor. Ancak ben güzel ve işinize yarayacak uygulamalar görünce resmen kendimi tutamıyorum. Kimse de tutamıyor. Arkadaşlara söylüyorum bağlayın beni diye onlarda tutamıyor kaçıyorum.

Bugün size önereceğim uygulama Crowdfire isimli Twitter ve Instagram unfollow uygulaması. 
Uygulama gayet güzel ve kullanışlı yapılmış.

Sizi takip edenleri ve etmeyen kullanıcıları rahatlıkla görebiliyorsunuz. Sınırsız takipten çıkarma imkanı da sağlıyor fakat bir şartı var. Daha doğrusu bu Instagram'ın şartı. Seri şekilde takipten çıktığınızda sınır yiyorsunuz.

 Günde 1000 kişiyi takipten çıkaracaksınız atıyorum. Ama bunu saniye aralıklarıyla mesela 5 saniyede 2şer kişi çıkararak yapın. Gün sonunda takip etmeyen kullanıcılardan temizlenmiş olacaksınız.

Otobüste, evde, iş yerinizde hatta kitap okurken de yapabilirsiniz. Çünkü tek 1 dokunuş yetiyor unfollow yapılması için. Şimdi size linkleri veriyorum.



Google plus'ta paylaş

Yazar gokenim

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.