Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gökhan Özen ve Hıııağğğğları



Gökhan Özen şahsen bizzat dinlediğim şarkıcılardan biridir ve kendisini çok severim, gerek kişilik olarak gerek şarkıları olsun gayet hoş, terbiyeli, iyi bi abimizdir. Öhöm neyse :)
Fakat şarkılarını dinlerken dalga geçtiğim ve kulağıma batan bir yönü var. "Hıaaağğğğğ"lamaları. Tamam sesin güzel, yeri geliyor çok süper nameler yapabiliyorsun ama her ama her şarkında aynı şeyi yapman hoşuma gitmiyor Gökhan beey ;) 

Buradan sana sesleniyorum, bu yazımı okuduğun zaman bana kızıp gücenme, sana iyilik yapıyorum bir yerde di mi? Eeee eleştirmek ve eleştirilmek de önemli bir şey. Şunu da dinlersen bana destek vereceğine, hak vereceğine inanıyorum. :D


Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 ne yazmışlar?:

  1. yanılıyorsun her şarkısında bunu yapmıyor iki yeni yabancı şarkısında yaptı sadece, genelde "oooo" yapar ;) bize soracak olursan çok yakıştırıyoruz kendisine farklılık katıyor ;) gerekli gereksiz her yerde yapmıyor ayrıca ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şşşttt sakin ol biz de seviyoruz herhalde ;) yapıyor işte videosu var :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.