Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ÖSYS üniversite yerleşim sonuçları ne zaman açıklanır?


Uzuuuuuuuuuuuuuunca bir maratonun ardından kader anı geldi çattı. Kimilerimiz üzülücez, kimilerimiz ise çook ama çook sevinicez. Sonuç ne olursa olsun herkesin hayatı iyi ya da kötü değişecek bunu biliyoruz. Ygs'ye girdik, Lys'ye girdik ve şimdi sonuçların açıklanacağı günü bekliyoruz. Peki ama ne zaman açıklanacak?

Yaptığım bi takım araştırmalara göre Son 6-7 yıldır ÖSYM 12-20 AĞUSTOS tarihleri arasında açıklamıştı. Fakat YGS ve LYS gibi çok dikkat gerektiren, uzun zaman alıcı sınavların 1 hafta gibi kısa bir sürede okunması ve sonuçlarının verilmesi açıkcası kafamı kurcaladı. Bana kalırsa ÖSYM bize bir kez daha sürpriz yapacak ve Temmuz Ayının sonu - Ağustos Ayının başı gibi yerleştirme sonuçlarını açıklayacağını düşünüyorum.

Şimdi bu görüşüm size mantıklı geldi, belki içinizde korku yarattı. Heyecanınız da ikiye katlandı ve her gün sonuçlara bakmak için bu siteye bakacaksınız.

(Bu alttaki linkten öğreneceksiniz)



Formasyon veren üniversiteleri görmek için tıklayın.





Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.