Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sosyal medyayı siyaset için kullanmak


Şimdi öncelikle anlamadığım şeylerin başında bu Facebook ve Twitter'da siyaset konuşmak geliyor. Twitter'daki TT'lere bi bakıyorsunuz o öbür partiye laf söylüyor o öbür partiye. He bunları kışkırtan birileri yok mu sizce? Haaadi dostum yapma, elbette var.

Önceden Twitter'a girdiğim zaman gerçekten anasayfam güzelliklerle yani; güzel yazıları, komik ve eğlenceli şeylerle doluydu. Şimdi açmaya korkuyor insan. Biri A partisini eleştiriyor, yeriyor ve küfrediyor. Diğeri ise B partisine. Bence biz sosyal medyayı kullanmayı bilmiyoruz. He sosyal medya demişken Twitter ve Facebook'un amacı medya olmak değildi bunu da hepimiz biliyoruz sanırım?

Yani uzun lafın kısası demek istediğim şey şu, hangi partiden olursan ol. 2 senedir çok afedersiniz internetin bokunu çıkardık şu ülkede. Ne tat alabilir ne tuz alabilir olduk. Siyaseti sizin seçme yetkinizin olduğu kişiler mecliste yapsın. Bırakın "sosyal medya" bize kalsın. Biz gülmek ve eğlenmek istiyoruz. İnsanlara yalan yanlış haberler vermek, kışırtmak yerine onlara mantıklı güzel sözler söyleyin.

Sizleri seviyorum (bazılarınız hariç o kendini bilir :P) Bi sonraki yazımda görüşeceğiz :)
Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.