Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İlkokulda sıra örtülerini evde yıkatmak



 Belki de hayatımızın en gereksiz şeylerinden birisiydi bu sıra örtüleri. Tahta sıralarda oturmaktan farklı bir şey değildi. 40 kişilik sınıfta öyle bir kirleniyordu ki. Sınıf listesine göre haftalık olarak Cuma akşamları alınır evde yıkatılır Pazartesi geri getirilirdi.

İlk gün sınıf o kadar güzel kokardı ki. Ancak ikinci gün iyi aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Beslenme saatlerinde yenilen haşlanmış yumurtanın kokusu başta olmak üzere diğer yiyeceklerin kokusu örtülere sinerdi.

Günümüzde hâlâ bu şekilde sıra örtüsü olayları var mı bilmem ama tahminimce yoktur çünkü şimdi birçok okulda sıralar gıcır gıcır olmuş durumda. İlkokul sıralarında olsa bile sanmıyorum artık evlerde yıkatıldığını. Yıkatılıyorsa da yıkatılmasın kardeşim! :) Okul aile birliği denen muhabbetin topladığı paralar nereye gidiyor onlar kullanılsın :)



Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.