Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazılı ehliyet sınavından nasıl geçilir? - Ehliyet sınavından nasıl geçtim?


Uzun bi aradan sonra herkese merhabalar. Bayağıdır yoğun bir tempo içerisindeyim. İş
 okul derken bir de ehliyet sınavıyla karşı karşıya buldum birden kendimi. İlk aşamasını güzel bir şekilde bitirdim. Sınavı geçemeyenler gördüm biraz onları rahatlatmak istiyorum açıkcası.

Öncelikle sınava çalışma tarzımı ve sınav anını anlatayım. 
Kursun verdiği kitaptan çalışmayla başladım. Hiç çalışmadan 68 alıyordum internetten çözdüğüm denemelerde. Kitaptaki konulara göz attım kitabı tam bitirmedim bile. Bu bir reklam değil öncelikle çalışmamda gerçekten yolda çok yardımcı oldu bu siteden çözdüğüm deneme soruları. Geçmiş yıllarda çıkan soruları yazmışlar hepsini ve puanınızı da otomatik hesaplıyor. 
Çalışma linkiniz: Ehliyet sınav soruları

Evet burdan çalışmaya devam edebilirsiniz. Zaten %90'ı aynı sorulardan gelecek. Farklı tarihlerdeki soruları çözün pratik olsun ezberi kolay olur. Sınav saatinden öncede bi 50 soru çözseniz size rahat faydası olur.

Aşırı panik biriyim sınavlarda ben. Öncesinde aşırı heyecanlanıyorum. Bu yüzden yazılı sınav yerine E-SINAV'a girmeyi tercih ettim. Herkese de E-SINAV'ı tavsiye ediyorum. Zaten 2018'den itibaren tüm sınavlar e-sınav olacak diye biliyorum direksiyonda. Bayağı yağmur yedikten sonra sınav salonuna girdim. Kimlik veya pasaportunuzu almayı unutmayın ve tabiki kurstan aldığınız damgalı giriş belgesi. 

E-sınavda soruları bilgisayardan çözüyoruz. Dokunmatik ekran var
 fare de kullanabiliyoruz. Ben 15 dakikada çözdüm ve kontrol ettim 50 soruyu. 
E-sınavın en güzel yanı sonuçları hemen çıkarken alabiliyorsunuz. Soruları bitirdim ve sınavdan çıkarken sınava girdiğime dair kağıda imzamı attım. Orda kioks yazıcı var TC nomuzu girip hemen sonucumuzu alıyoruz. Sınavdan 92 aldım ve gayet rahat ve sevinçli bir şekilde salondan ayrıldım.

Ehliyet sınavına yukarıda verdiğim linkteki sorulara çalışara bile girseniz her türlü geçersiniz diye düşünüyorum. Yeter ki bilmediğiniz soruları araştırın ne olduğunu. Darısı direksiyon sınavının başına.

Benden bu kadar :)


 
Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.