Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram'da Hikayeye kendi GIF'imizi nasıl ekleriz?




Instagram'da hikayeye kendi gifinizi ekleyin

Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun süredir Instagram hikayelerde çok çeşitli gifleri hepimiz kullanıyoruz. Kendi karikatür ve genel paylaşımlar yaptığım Instagram hesabımda hikayelerimde artık kendi gifimi kullanmanın zamanının geldiğini düşündüm. Kendi çapımda şöyle bir gif hazırladım. Siz de aşağıdaki adımları izleyerek hazırlamış olduğunuz giflerinizi hikayelerinize ekleyebilirsiniz.

1. Adım: İlk yapacağınız seç giphy.com'a yüklediğiniz gifin linkine tıklayıp içine girmek. Yani hazırladığınız gife tıklayın ve daha sonra instagram'a dönün.


2. Adım: Instagram'ı açıp hikayenizi seçiyorsunuz ancak dikkat edin YÜKLEMİYORSUNUZ. Sadece açıp bekleyin şu şekilde:


3. Adım: Daha sonra ilk seçenekteki giphy.com'da açtığımız gifin üzerine basılı tutarak kopyala diyoruz ve hemen instagram'a geçiyoruz.

4. Adım: Instagram'a geçtiğiniz anda sol altta kopyaladığınız görseli "çıkartma ekle" butonuyla hikayenize ekleme seçeneğini getirecek. 5 saniye sonra gidiyor hızlı davranmanız gerekiyor.
Çıkartma ekle dedikten sonra istediğiniz gibi boyutlandırabilirsiniz ve ekle diyebilirsiniz.

Böylece hikayemize kendi gifimizi eklemiş olduk. 
not: iOs cihazlarda bu şekilde oluyor androidde henüz denemedim. Yapamadığınız takdirde instagram hesabımdan ulaşırsanız seve seve yardımcı olurum.








Google plus'ta paylaş

Yazar Öğreniyoruz Öğretiyoruz

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.