Gökhan'ın notları - Kişisel eğlence ve mizah blogu

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Tiktok'ta keşfete çıkmanın, fenomen olmanın yolları (denendi başarılı oldu)

 

Selam dostlarım. 

Uzun zamandır ara verdiğim blog yazmaya yeniden başlamaya karar verdim. :)

 

Bu aralar tiktok ile haşır neşirim. Instagram'dan nasibimizi alamadık tiktok'a yöneldik. 

Daha önce birçok kez tiktok'a video vs yükledim ancak hiçbirisinde 5-10 izlenmeyi geçemedim. 

Ancak artık taktiği değiştirdim bir takım deneme yanılma yöntemleriyle bir şeyler yaptım.

 

6Haziran'da açtığım Fenerbahçe tiktok video sayfamın örnek istatistikleri.


 

Şimdi geçelim ilerleyeceğimiz yollara:

  1. Öncelikle kendimize bir konsept belirliyoruz ve bu konseptle ilgili güzel bir kullanıcı adı buluyoruz. Anlaşılır olması her zaman daha iyidir. Çünkü sadece bu sayfada bu konsept ile paylaşım yapacağız.
  2. Kesinlikle paylaşacağınız videoyu internetten bir yerden indirip direkt olarak yüklemiyoruz. İlk önce videoyu telefonda yada bilgisayarda bir edit programından kesiyoruz biçiyoruz üzerine yazı vs ekliyoruz. Videonun tiktokta olmadığını tiktokta ilk paylaşan siz olduğunu gösteriyoruz.
  3. Videolarınızın üzerine yazacağınız yazıların dikkat çekici olması önemli. Clickbait yapabilirsiniz youtube'da olduğu gibi. 
  4. Paylaşım saatleri çok çok önemli. Sabah 7-11 arası ve akşam 5-10 dışında video atmanızı önermiyorum. Bunu yazmadan önce işe gelirken 7.30'da otobüste attığım video 8.30'da keşfete düşüp 1900 kez izlenmişti.
  5. Videolarınıza tiktokta kullanılan popüler müzikleri ekleyin. Tiktokta videonuzu paylaşırken ses ekleyin yazan yerde popüler şarkıları öneriyor onlardan birisi olabilir.
  6. Videoyu paylaşırken video ile alakalı birkaç etiket koyun ve #keşfet #keşfetteyim #keşfetteyiz #fyp etiketlerini de ekleyin. 
  7. açıklamayı abartmayın açıklamada "takip et part2 gelsin" gibi takibe yönlendirebilirsiniz.
  8. ve son madde kesinlikle pes etmeyin. Attığınız video o gün keşfete düşmemiş olabilir. Silin ve başka bir video yükleyin. Belki o da tutmaz ama pes etmeyin hemen başka bir video daha yükleyin. Her gün düzenli olarak uygun saatlerde video yüklediğinizde sayfanızın gelişimini göreceksiniz.

Sevgilerimle iyi çalışmalar :) 

Google plus'ta paylaş

Yazar KansizVampir

Aslında çok iyi bi vampirmişim ama küçük yaşta kafama uçak düşmüş ondan sonra böyle olmuşum. Ben olsam ben de beni severdim siz de haklısınız tabi.
    Yorumlarınız
    Feysbuk yorumlarınız

0 ne yazmışlar?:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Not: Disqus size üye olmadan sosyal medya hesaplarınızdan herhangi biriyle güvenli yorum atabilmenizi sağlar.